10 Jan Najmuth Saaqib | Excerpt 32
Author: Mirza Hussain Noori Tabarsi (Muhaddith Noori) (r.a.)
Book : Najmuth Saaqib
Excerpt – 32
Let us know about our Imam
Book – An Najmus Saqib
Author – Mohaddise Noori r.a.
Chapter Eight
Reconciling the incidents of those who met the Imam with the claims of meeting the Imam during Major Occultation
Before Imam Mahdi (a.s) began the major occultation, he sent an epistle to his last special deputy Janab Ali Ibne Muhammad Saymoori (a.r.) in which the following was written:
“The full occultation has begun and there shall be no appearance, but after Divine permission, and that shall be after a long time, after the hardening of the hearts, and the earth’s repletion with inequity. Individuals who will claim they have seen me will come to my Shia. Behold, whoever claims seeing me before the rise of Sufyani and the call (from the sky), is a liar and a slanderer.”
In this chapter the learned author has reconciled that this does not contradict with the incidents of meeting him recorded in the previous chapter.
He quotes Allamah Majlisi (a.r.) as follows:
The (denial of meeting) implies refutation of one, who claims of having met the Imam in the capacity of his deputyship and in conveying the reports of the Imam to his Shia as the special deputies of the Imam were able to do during the Minor occultation.
Thus the person who meets Imam in occultation should not claim the status of a special deputy.
He even narrates a tradition from Imam Jafar Sadiq(as) in which it is indicated that Imam Mahdi (a.t.f.s) would always be having the company of 30 confidants.
In another tradition from Imam Jafar Sadiq (as) it is further elucidated as follows:
Al-Qaaem disappears twice; one is a short disappearance and the other is long. In the first disappearance some of his close Shia knows his location and in the other one no one knows his location, except the guardians of his religion.
May the Almighty hasten his reappearance and enumerate us amongst those having the honour of meeting his Holy personality.
اقتباس – ٣٢
آئیے اپنے امام کے متعلق جانیں
کتاب – نجم الثاقب
مؤلف – محدث نوری رحمۃ اللہ علیہ
باب: آٹھ
امام (عج) سے ملاقات کرنے والوں کے واقعات کا غیبتِ کبریٰ کے دوران امام (عج) سے ملاقات کے دعووں کے ساتھ تطبیق کرنا
غیبت کبریٰ کے آغاز سے قبل امام (عج) نے اپنے آخری نائب جنابِ علی ابن محمد سیموری (رع) کو ایک توقیع بھیجی جس میں مندرجہ ذیل باتیں درج ہیں۔
“غیبت کبریٰ کا آغاز ہو رہا ہے، اب ظہور ایک طویل عرصے کے بعد صرف اور صرف پروردگار کے حکم سے، دلوں کے سخت ہو جانے اور زمین کے ظلم سے بھر جانے کے بعد ہوگا۔ جو افراد مجھے دیکھنے کا دعویٰ کریں میرے شیعوں کے پاس آکر۔ خبردار، جو بھی شخص خروج سفیانی اور نداء (آسمانی) سے قبل مجھے دیکھنے کا دعویٰ کرے وہ جھوٹا اور دھوکے باز ہے۔”
اس باب میں فاضل مؤلف نے اس بات کی تطبیق کی ہے کہ یہ حدیث اور گزشتہ باب میں مذکورہ ملاقات کے واقعات کے درمیان تضاد نہیں ہے۔
وہ علامہ مجلسی سے نقل کرتے ہیں کہ:
ملاقات کرنے والوں کو جھٹلانے سے مراد ان لوگوں کی تکذیب ہے جو اُنکے نائب کی حیثیت سے ان سے ملاقات کا دعویٰ کریں اور امام کی طرف سے شیعوں کے لئے پیغامات پہنچائیں جیسا غیبت صغریٰ میں اُنکے نائب خاص کرتے تھے
اسی طرح غیبت کبریٰ میں امامِ (عج) سے ملاقات کرنے والے کے لیے لازم ہے کہ وہ نائب خاص ہونے کا دعویٰ نہ کرے ۔
انھوں نے امام جعفرصادق علیہ السلام سے ایک روایت بھی نقل کی ہے جس میں اس بات کی طرف اشارہ کیا گیا ہے کہ امام مہدی (عج) کے ساتھ اُنکے مورد اعتماد ۳۰ اصحاب ہمیشہ ہوں گے۔
امام جعفرصادق علیہ السلام سے ایک دوسری روایت میں اس بات کو مزید واضح کیا گیا ہے:
قائم (عج) دو مرتبہ غیبت اختیار کریں گے، ایک مختصر اور ایک طولانی غیبت۔ پہلی غیبت میں ان کے قریبی چند شیعہ ان کی سکونت سے باخبر ہوں گے جبکہ طولانی غیبت کے دوران کسی کو اُن کی خبر نہ ہوگی۔
الله سبحانه وتعالى ان کے ظہور میں تعجیل فرمائے اور ہمارا شمار ان لوگوں میں کرے جنھیں ان سے ملاقات کا شرف حاصل ہوا۔
UPDATING SOON
इक़्तिबास 32
आइये अपने इमाम के मुताल्लिक़ जाने
किताब : नज्म उस साक़िब
मुसन्निफ : मोहद्दिस ए नूरी (र.अ.)
बाब: 8
इमाम (अ.त.फ़.श.) से मुलाक़ात करने वालों के वाक़ेआत का ग़ैबत ए कुबरा के दौरान इमाम (अ.त.फ़.श.) से मुलाक़ात के दावों के साथ ततबीक़ करना
ग़ैबत ए कुबरा के आग़ाज़ से क़ब्ल इमाम (अ.त.फ़.श.) ने अपने आख़िरी नाएब जनाबे अली इब्ने मोहम्मद सैमूरी (र.अ.) को एक तौक़ी भेजी, जिसमें मन्दरजा ज़ेल बातें दर्ज हैं
“ग़ैबत ए कुबरा का आग़ाज़ हो रहा है, अब ज़ुहूर एक तवील अरसे के बाद, सिर्फ़ और सिर्फ़ परवरदिगार के हुक्म से, दिलों के सख़्त हो जाने और ज़मीन के ज़ुल्म से भर जाने के बाद होगा, जो अफ़राद मेरे शियों के पास आकर मुझे देखने का दावा करें, ख़बरदार! जो भी शख़्स ख़ुरूज ए सुफ़यानी निदा (आसमानी) से पहले मुझे देखने का दावा करे वह झूठा और धोखेबाज़ है”
इस बाब में फ़ाज़िल मोअल्लिफ़ ने इस बात की ततबीक़ की है कि यह हदीस और गुज़िश्ता बाब में मज़कूरा मुलाक़ात के वाक़ेआत के दरमियान तज़ाद नहीं है
आप अल्लामा मजलिसी से नक़्ल करते हैं कि:
मुलाक़ात करने वालों को झुटलाने से मुराद उन लोगों की तकज़ीब है जो उनके नाएब की हैसियत से उनसे मुलाक़ात का दावा करें और इमाम की तरफ़ से शियों के लिए पैग़ामात पहुंचायें जैसा ग़ैबत ए सुग़रा में उनके नाएब करते थे
इस तरह ग़ैबत ए कुबरा में इमाम (अ.त.फ़.श.) से मुलाक़ात करने वाले के लिए लाज़िम है कि वह नाएब ए ख़ास होने का दावा ना करें
उन्होंने इमाम सादिक़ (अ.स.) से एक रिवायत भी नक़्ल की है, जिसमें इस बात की तरफ़ इशारा किया गया है कि इमाम महदी (अ.त.फ़.श.) के साथ उनके मौरिद ए ऐतेमाद 30 असहाब हमेशा होंगे
इमाम सादिक़ (अ.स.) से एक दूसरी रिवायत में इस बात को मज़ीद वाज़ेह किया गया है:
क़ाएम (अ.त.फ़.श.) दो मर्तबा ग़ैबत अख़्तियार करेंगे, एक मुख़्तसर और एक तूलानी ग़ैबत, पहली ग़ैबत में उनके क़रीबी चंद शिया उनकी सुकूनत से बाख़बर होंगे, जबकि तूलानी ग़ैबत के दौरान किसी को उनकी ख़बर ना होगी
अल्लाह सुबहानहु व तआला उनके ज़ुहूर में ताजील फ़रमाये, और हमारा शुमार उन लोगों में करे जिन्हें उनसे मुलाक़ात का शरफ़ हासिल हुआ